sobota, 25 sierpnia 2012

Malinowe śniadanie

Propozycja śniadania dla miłośników zdrowego (chyba) i smacznego (na pewno) odżywiania.
Ci co uwielbiają mięso na śniadanie niech pozostaną przy swoich szynkach, kiełbasach (np. polskiej), kindziukach... a to danie pozostawią sobie na deser. ;)

Składniki na 1 porcję:
  • 1 dojrzały banan
  • garść malin
  • 3-4 łyżki jogurtu (ja użyłem greckiego)
Do miseczki wyłożyłem pokrojonego w talarki banana, posypałem świeżymi malinami i polałem lekko ubitym jogurtem. Do tego dania nie dodawałem cukru, ale jeżeli już musisz posłodzić jogurt który jest dość kwaśny - polecam miód lub inny bardziej naturalny cukier od tego naszego białego, miałkiego.
 

Wszystkim oczywiście życzę smacznego!

1 komentarz:

whiness pisze...

Mi pasuje taka opcja śniadaniowa. :) Uwielbiam maliny.