poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Lody waniliowe z octem balsamicznym

Możecie mi nie wieżyc ale mówię wam - niebo w buzi. Sam kiedyś nie wierzyłem włochom, długo męczyła mnie chęć spróbowania połączenia tych czterech smaków, tak czterech - poszedłem dalej i dołożyłem jeszcze liście bazylii. Jak ryzykować to na całość! Słodycz lodów, kwaskowatość sosu balsamicznego, ostrość bazylii i "łechcąca" nos wanilia.

Ja polecam wam kiedyś spróbować.

Na jedną osobę:

2-3 gałki lodów waniliowych
1 łyżka sosu balsamicznego  (http://kuchnia-mojapasja.blogspot.com/2012/01/sos-balsamiczny-czarna-porzeczka.html )
kilka listków bazylii

Do miseczki wykładam po dwie gałki lodów waniliowych, polewam gęstym sosem balsamicznym po wierzchu i posypuje liśćmi bazylii. Podaje zaraz po wyłożeniu. 

SMACZNEGO!!!

1 komentarz:

Klaudia pisze...

Robiłam pierwszy raz w życiu i jestem zadowolona ze smaku :)